TUR TAKVİMİMİZ 0 332 512 45 80

BATUM ÇIKIŞLI DOĞU KARADENİZ Anasayfa / BATUM ÇIKIŞLI DOĞU KARADENİZ

3 GECE  4 GÜN

ORDU – TRABZON – RİZE – BATUM – GİRESUN

Yeşille mavinin buluştuğu ender yerlerden olduğu ,  zor coğrafyayla tarihsel dokunun birleştiği, Uzungöl ,  Ayder, Zigana gibi Türkiye’nin en temiz ve en güzel yaylalarının bulunduğu,  Mısır ekmeği mıhlama , sütlaç ,hamsi karalahana gibi kendine özgü lezzetlerini tatma imkanı olduğu, Rafting , trekking gibi doğa sporları yapma imkanı olduğu, Vazgeçilmezimiz olan çayı dalından koparma imkanı olduğu için… Yurdumun cennet diyarı, mavi yeşil kuşağını tanımak için;

1.GÜN

Eğlenceli ve heyecanlı yolculuğumuzun sonunda Ordu’ya geliyoruz. Ordu’yu ayaklarımıza seren, yeşille maviyi kucaklayan harika manzarasıyla ünlü Boztepe’ye çıkıyoruz. Boztepe ‘de mükemmel manzara eşliğinde kahvaltımızı yaptıktan sonra Giresun’a hareket ediyoruz.  Giresun Tirebolu 42 Çay Fabrikasında Çayın evreleri hakkında bilgi alıp üretim aşamalarını gördükten sonra  taze çayımızın tadına bakıp cay ve fındık ürünleri alışverişi için serbest zamanımız olacaktır. Panoramik olarak fındık tarlalarını görüyoruz ve meşhur Akçaabat Köftesinin tadına bakmak için Akçaabat’a doğru ilerliyoruz. Buradaki serbest zamanımızdan sonra Trabzon’a hareket ediyoruz. Trabzon’ da Soğuksu Mevkiine çıkarken Gülbahar Hatun Camii’ ni, İç Kale ve Zağnos Vadisini geziyoruz. Ardından Trabzon Ayasofya’sını da geziyor ve Trabzon` a özgü bir el sanatı olan Trabzon Hasırı, Telkâri ve Kazaziye işlerini yapan ustaların marifetli ellerinden çıkan ürünleri inceliyoruz. Akşam yemeği ve konaklama için Trabzon Hamsiköy Zigana Yayla Tatil Köyü Bunglov Evler de Yayla konaklaması yapıyoruz.

2.GÜN

Otelimizde kahvaltımızı yapıp çıkış işlemlerimizi yaptıktan sonra yemyeşil yayların içinden geçerek ol oksijen ve manzara eşliğinde Hamsiköy` ü panoramik olarak görüp mükemmel Karadeniz Coğrafyasının manzarası ile meşhur Hamsiköy sütlacının tadına bakıyoruz.  Daha sonra Karadeniz’in bir başka incisi olan Rize’ye doğru sahil yolundan Karadenizin Hırçın Dalgalarını izleyerek gezimize devam ediyoruz.  Çaykarada Çay Fabrikalarını ve Rize bezi dokuma atölyelerini de panoramik olarak yolumuzun üzerinde görüyoruz. Karadeniz’in simgesi haline gelmiş eşsiz doğaya sahip olan Karadeniz’i Damarlarımıza kadar hissedeceğimiz anlatılamayacak kadar güzel olan sadece yaşanacak bir manzara ile Uzungöl Yaylasında fotoğraf ve öğle yemeği  için serbest zaman veriyoruz. Rize’de gezimizi tamamladıktan sonra Çamlıhemşin Üzerinden Fırtına Deresi kenarından yeşilin bir çok ton farkını  görebileceğimiz çay tarlalarının içinde dere kenarlarında küçük fotoğraf molaları vererek Karadeniz Türküleri eşliğinde Ayder Yaylasına akşam üzeri varıp akşam yemeği ve konaklama yayla içerisindeki Haşimoğlu Konağımızda olacaktır.

3.GÜN

Değerli misafirlerimiz; Sabah otelimizde aldığımız kahvaltı sonrasında;  Batum’a çıkacak misafirlerimizle birlikte Batum’a doğru yol alıyoruz. Burada Batum Orta Camii , Türk Sokağı Piazza Meydanı,  Avrupa Meydanı,  Altın Post Heykeli Tiyatro Meydanı St Nicolas Kilisesi Batum Sahili Alfabe Kulesi Ali & Nino Heykeli Alfabe Kulesi Dev Dönmedolap ı gezdikten sonra Rize’de konakladığımız otelimize geri dönüyoruz. Batum’a cıkmayacak misafirlerimizde extra Yayla Programına (Zilkale, Palovit Şelalesi, Şimşir Ormanları, Şenyuva Köyü, Çinçiva Köprüsü) katılabilirler.

4.GÜN

Sabah otelimizde aldığımız kahvaltı sonrasında Karadeniz’in olmazsa olmazı Rize Ayder Yaylasını Ve Muhteşem doğal güzelliği ile Gelin Tülü Şelalesini geziyoruz. Kaçkar Dağları Milli Parkı içerisinde yer alan bu olağanüstü güzellikteki şelalenin seyrine doyum olmuyor. Berrak bir havada yukarıdaki yeşil yamaçları aşarak ince beyaz bir duvak gibi yüzlerce metreden süzülen Gelin Tülü Şelalesi, son kademesinde 15 metre yükseklikten kendini boşluğa bırakıyor. Masmavi bir gökyüzü, yemyeşil orman dokusu ve bembeyaz şelalenin oluşturduğu renk cümbüşü, görenlerde hayranlık uyandıracak mükemmelliktedir. Geri dönüş yolculuğumuzda Vakfıkebir Plajında Mola vererek Karadeniz’in sularına elimizi sürerek denizin kokusunu alıyoruz. Fettahoğlu Vakfıkebir Ekmekten de Meşhur Trabzon Ekmeği Alışverişinizi Yapabilirsiniz. Sahil Kenarında ki yolculuğumuzda denize dolgu olan Trabzon Havalimanını Panoramik olarak görüyoruz.  Karadeniz’den anı olarak kalacak yöresel ürün alışverişi yapabileceğimiz bir tesiste kısa bir mola veriyoruz. Karadeniz coğrafyasındaki anılarımızla birlikte mavi ile yeşilin birleştiği yaylalardan, mis kokulu çay tarlalarından geçerek  geri dönüş yolculuğumuz başlıyor.

Bir başka organizasyonumuzda buluşmak üzere sizleri aldığımız noktalarda bırakarak vedalaşıyoruz..

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLERİMİZ

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

BATUM İÇİN

NOT: Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği T.C. vatandaşları Batum’ a üzerinde T.C. kimlik numarası bulunan nüfuz cüzdan ve pasaport ile geçiş yapabilmektedir. Bunun dışındaki kimlik kartları ile (ehliyet vs.) geçiş yapılamamaktadır. T.C. vatandaşı olmayan misafirlerimiz pasaport ile geçiş yapacaklardır. Ailesi ile birlikte seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin Batum’ a geçişleri için noterden onaylı MUVAFAKATNAME almaları gerekmektedir.0-6 Yaş küçük misafirlerimiz için fotoğraflı nüfus cüzdanı gereklidir. T.C. vatandaşı olan misafirlerimiz 16 TL olan harç pulu ücretlerini kendileri ödeyeceklerdir.

1 Eylül tarihi ile beraber, eski kimlikle geçiş kesinlikle mümkün olmayacaktır. Çıkan yeni kanun ile birlikte 1 Eylül ve sonrasında yalnızca yeni çipli kimlikler ve pasaport ile geçiş mümkün olacaktır.

Önemli Uyarı : Çifte ve yabancı vatandaşlık durumları için genel şartlar kısmını inceleyiniz

Gezi - Tur Fotoğrafları:

BİZE ULAŞIN

Bahçelievler Mh. Mevlana Cd.